Regulamin Serwisu zwrotzkredytu.pl

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://zwrotzkredytu.pl, zwanego dalej "Serwisem".
  2. Właścicielem i administratorem technicznym Serwisu jest ZENITH PROSPERITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Poznaniu na ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań, Polska wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001147319, NIP: 7831919554, adres poczty elektronicznej: kontakt@zwrotzkredytu.pl, zwana dalej "Administratorem".
  3. Usługi prawne dostępne za pośrednictwem Serwisu świadczy Kancelaria Radców Prawnych Igor Kępiński i Anna Gucka-Kępińska Spółka Partnerska z siedzibą w Gdańsku, ul. Żeleńskiego 50A, 80-285 Gdańsk, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, zwana dalej "Kancelarią".
  4. Serwis umożliwia Użytkownikom:
    1. Bezpłatną analizę umów kredytowych w celu sprawdzenia, czy bank nie pobrał nadmiernych opłat lub nie zastosował niedozwolonych klauzul umownych
    2. Możliwość zawarcia umowy o świadczenie usług prawnych z Kancelarią w celu dochodzenia roszczeń wobec banku
    3. Dostęp do Panelu Klienta, w którym Użytkownik może śledzić status swojej sprawy
  5. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu w całości.
  6. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania w Serwisie.

2. DEFINICJE

  1. Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z Serwisu, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Konto – indywidualny profil Użytkownika w Serwisie, umożliwiający dostęp do funkcjonalności Serwisu oraz wgląd do statusu sprawy.
  3. Formularz – interaktywny formularz dostępny pod adresem https://zwrotzkredytu.pl/przeslij-umowe, służący do przesłania danych i dokumentów niezbędnych do analizy umowy kredytowej.
  4. Analiza – bezpłatny proces sprawdzania umowy kredytowej pod kątem potencjalnych nieprawidłowości, prowadzony przez Kancelarię.
  5. Umowa o świadczenie usług prawnych – umowa zawierana między Użytkownikiem a Kancelarią, określająca zasady reprezentacji prawnej w procesie dochodzenia roszczeń wobec banku.
  6. Opłata wstępna – jednorazowa opłata uiszczana przez Użytkownika po podpisaniu umowy o świadczenie usług prawnych, warunkująca rozpoczęcie działań prawnych w sprawie.

3. PODZIAŁ ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Administrator:
    1. Zarządza techniczną i marketingową stroną funkcjonowania Serwisu
    2. Zapewnia dostęp do Panelu Klienta
    3. Pozyskuje klientów i partnerów biznesowych
    4. Odpowiada za przechowywanie i bezpieczeństwo danych osobowych Użytkowników w związku z korzystaniem z Serwisu
    5. Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie procesu rejestracji i logowania do Serwisu
  2. Kancelaria:
    1. Przeprowadza analizę prawną umów kredytowych
    2. Świadczy usługi prawne na rzecz Użytkowników
    3. Reprezentuje Użytkowników w postępowaniach sądowych i pozasądowych przeciwko bankom
    4. Odpowiada za merytoryczną obsługę Użytkowników w zakresie świadczonych usług prawnych
    5. Przetwarza dane osobowe Użytkowników w zakresie niezbędnym do świadczenia usług prawnych

4. REJESTRACJA I KORZYSTANIE Z SERWISU

  1. Korzystanie z Serwisu jest dobrowolne i bezpłatne.
  2. Rejestracja w Serwisie następuje automatycznie poprzez wypełnienie i wysłanie Formularza dostępnego pod adresem https://zwrotzkredytu.pl/przeslij-umowe.
  3. Podczas wypełniania Formularza Użytkownik podaje:
    1. Imię i nazwisko
    2. Nazwę użytkownika (bez polskich znaków)
    3. Hasło do konta
    4. Adres e-mail
    5. Numer telefonu
  4. Użytkownik zobowiązuje się do podania prawdziwych, dokładnych, aktualnych i kompletnych danych osobowych.
  5. Po wysłaniu wypełnionego Formularza wraz z załączoną umową kredytową, Konto Użytkownika jest automatycznie tworzone w Serwisie.
  6. Użytkownik otrzymuje dostęp do Konta po zalogowaniu się przy użyciu nazwy użytkownika i hasła podanych podczas wypełniania Formularza.
  7. Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności swojego hasła i zobowiązuje się nie ujawniać go osobom trzecim.
  8. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie działania wykonane przy użyciu jego nazwy użytkownika i hasła.
  9. Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy utworzenia Konta, zablokowania lub usunięcia istniejącego Konta bez podania przyczyny.

5. ANALIZA UMOWY KREDYTOWEJ I WSPÓŁPRACA Z KANCELARIĄ

  1. Proces współpracy z Serwisem składa się z dwóch etapów:
    1. Etap I – Bezpłatna analiza umowy kredytowej, przeprowadzana przez Kancelarię
    2. Etap II – Odpłatna obsługa prawna świadczona przez Kancelarię (opcjonalna)
  2. Analiza umowy kredytowej:
    • Jest całkowicie bezpłatna
    • Polega na szczegółowym sprawdzeniu dokumentów kredytowych pod kątem występowania niedozwolonych klauzul, nadmiernych opłat oraz innych potencjalnych nieprawidłowości
    • Jest prowadzona przez Kancelarię
    • Wyniki są udostępniane w terminie do 14 dni roboczych
  3. W przypadku wykrycia nieprawidłowości i decyzji Użytkownika o dochodzeniu roszczeń:
    • Użytkownik może zawrzeć umowę o świadczenie usług prawnych bezpośrednio z Kancelarią
    • Przed rozpoczęciem działań prawnych wymagane jest uiszczenie opłaty wstępnej
    • Wysokość opłaty wstępnej oraz szczegółowe warunki współpracy określa umowa o świadczenie usług prawnych
    • Działania prawne rozpoczynają się wyłącznie po podpisaniu umowy i uiszczeniu opłaty wstępnej
  4. Panel Klienta umożliwia:
    • Śledzenie statusu analizy umowy
    • Monitorowanie postępów sprawy sądowej (w przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług prawnych)
    • Dostęp do dokumentacji
    • Komunikację z obsługą prawną

6. KOMUNIKACJA Z UŻYTKOWNIKIEM

  1. Wszelka korespondencja oraz informacje dotyczące statusu Analizy i wyników są dostępne w Panelu Klienta, do którego Użytkownik ma dostęp po zalogowaniu się na swoje Konto w Serwisie.
  2. Po każdej aktualizacji statusu Analizy lub dodaniu nowych informacji do Panelu Klienta, Użytkownik otrzyma powiadomienie na podany podczas rejestracji adres e-mail.
  3. Wyniki Analizy oraz inne istotne informacje są dostarczane w formie elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Panelu Klienta.
  4. Administrator lub Kancelaria zastrzegają sobie możliwość kontaktu telefonicznego z Użytkownikiem w przypadku, gdy wymaga tego proces Analizy lub gdy niezbędne jest uzupełnienie dokumentacji lub dodatkowych informacji.
  5. Użytkownik zobowiązuje się do regularnego sprawdzania wiadomości w Panelu Klienta oraz odbierania powiadomień e-mail, aby być na bieżąco z przebiegiem Analizy.
  6. Użytkownik może również kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie lub drogą mailową na adres kontakt@zwrotzkredytu.pl.
  7. W sprawach dotyczących obsługi prawnej Użytkownik może kontaktować się bezpośrednio z Kancelarią za pośrednictwem danych kontaktowych podanych w Panelu Klienta.
  8. Administrator i Kancelaria dokładają wszelkich starań, aby komunikacja z Użytkownikiem była terminowa i odbywała się w sposób profesjonalny. Wszelkie zgłoszenia i pytania Użytkownika będą rozpatrywane w terminie do 3 dni roboczych.

7. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownik zobowiązuje się do:
    1. Korzystania z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego
    2. Podawania prawdziwych i aktualnych danych osobowych
    3. Nieudostępniania swojego Konta osobom trzecim
    4. Niezwłocznego informowania Administratora o wszelkich naruszeniach bezpieczeństwa lub przypadkach korzystania z jego Konta przez osoby nieuprawnione
    5. Niepodejmowania działań mających na celu destabilizację pracy Serwisu
    6. Nieingerowania w kod źródłowy Serwisu
    7. Nieumieszczania w Serwisie treści o charakterze bezprawnym
  2. Użytkownik ma prawo do:
    1. Dostępu do swoich danych osobowych i ich poprawiania
    2. Usunięcia swojego Konta z Serwisu
    3. Wglądu do statusu analizy swojej umowy kredytowej
    4. Otrzymywania informacji o przebiegu analizy
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta Użytkownika w przypadku naruszenia przez niego postanowień niniejszego Regulaminu.

8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ADMINISTRATORA I KANCELARII

  1. Administrator dokłada wszelkich starań, aby Serwis funkcjonował prawidłowo i był dostępny w sposób ciągły.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. Przerwy w funkcjonowaniu Serwisu wynikające z przyczyn technicznych lub niezależnych od Administratora
    2. Szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego korzystania z Serwisu przez Użytkownika
    3. Szkody powstałe w wyniku działania siły wyższej lub osób trzecich
    4. Treści przesyłane przez Użytkowników za pośrednictwem Serwisu
    5. Skutki wynikające z wejścia w posiadanie przez osoby trzecie hasła Użytkownika
    6. Decyzje podjęte przez Użytkownika na podstawie informacji uzyskanych za pośrednictwem Serwisu
  3. Kancelaria ponosi odpowiedzialność za:
    1. Przeprowadzenie rzetelnej analizy prawnej umowy kredytowej
    2. Świadczenie usług prawnych zgodnie z zawartą umową o świadczenie usług prawnych
    3. Reprezentowanie Użytkownika zgodnie z jego interesem i najlepszą wiedzą prawniczą
    4. Zachowanie tajemnicy zawodowej w zakresie informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem usług prawnych
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia działania Serwisu w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych lub aktualizacji.
  5. Administrator nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu spełni oczekiwania Użytkownika, będzie nieprzerwane, terminowe, bezpieczne czy wolne od błędów.

9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników w zakresie funkcjonowania Serwisu jest ZENITH PROSPERITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
  2. Administratorem danych osobowych Użytkowników w zakresie świadczenia usług prawnych jest Kancelaria Radców Prawnych Igor Kępiński i Anna Gucka-Kępińska Spółka Partnerska.
  3. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych oraz Polityką Prywatności dostępną w Serwisie.
  4. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu:
    1. Przeprowadzenia analizy umowy kredytowej
    2. Kontaktu w sprawie analizy
    3. Przesyłania informacji o statusie analizy
    4. Przekazania danych do Kancelarii w celu świadczenia usług prawnych
  5. Użytkownik wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych oraz dokumentów z Administratora do Kancelarii w celu przeprowadzenia analizy umowy kredytowej oraz ewentualnego świadczenia usług prawnych.
  6. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość korzystania z podstawowych funkcji Serwisu.

10. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

  1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do Serwisu, w tym do jego nazwy, domeny internetowej, szaty graficznej, logotypów, treści, funkcjonalności i oprogramowania należą do Administratora.
  2. Korzystanie z Serwisu nie oznacza nabycia jakichkolwiek praw do Serwisu ani jego poszczególnych elementów.
  3. Zabronione jest kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie, transmitowanie lub wykorzystywanie w inny sposób jakichkolwiek treści i elementów Serwisu bez uprzedniej pisemnej zgody Administratora.

11. REKLAMACJE

  1. Użytkownik ma prawo do składania reklamacji dotyczących funkcjonowania Serwisu.
  2. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu należy składać drogą elektroniczną na adres: kontakt@zwrotzkredytu.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Reklamacje dotyczące świadczenia usług prawnych należy składać bezpośrednio do Kancelarii na adres e-mail: kancelaria@kancelaria.sopot.pl lub pisemnie na adres siedziby Kancelarii.
  4. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Użytkownika, adres e-mail, opis problemu oraz żądanie Użytkownika.
  5. Administrator rozpatruje reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  6. Kancelaria rozpatruje reklamacje dotyczące świadczenia usług prawnych w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

12. ZMIANA REGULAMINU

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie.
  2. O wszelkich zmianach Regulaminu Użytkownicy będą informowani poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Administratora, nie krótszym niż 7 dni od dnia powiadomienia o zmianach.
  4. Korzystanie z Serwisu po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację przez Użytkownika.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  2. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania niniejszego Regulaminu rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Administratora.
  3. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za nieważne, niezgodne z prawem lub niewykonalne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 7.01.2025.